loading...

مجله اینترنتی کریستال

آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 440

هفته ششم ليگ برتر

پيروزي چلسي سيتي و يونايتد در ليگ برتر

 

بعد از توقف خانگي ليورپول، ساير مدعيان ليگ برتر توانستند مقابل حريفان به پيروزي برسند.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم های چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد به ترتیب توانستند مقابل استون ویلا، هال سیتی و وستهام پیروز شوند.


چلسی که در خانه میزبان استون ویلا بود، خیلی زود از حریف پیش افتاد. اسکار در دقیقه 7 آبی ها را پیش انداخت. اما آنها برای رسیدن به گل دوم باید تا دقیقه 59 صبر می کردند. مهاجم برزیلی الاصل آبی ها که در دیدار قبلی موفق به گلزنی نشده بود، در این دیدار باز هم گل زد تا برتری چلسی دو برابر شود.
اما این پایان کار نبود و ویلیان در فاصله 11 دقیقه به پایان بازی، حساب کار را 3-0 کرد تا شاگردان پل لمبرت یک شکست سه گله دیگر را مقابل یک حریف لندنی تجربه کنند. آنها هفته قبل با همین نتیجه، مغلوب آرسنال شده بودند.
با این نتیجه چلسی 16 امتیازی شد و تا همچنان با اقتدار به صدرنشینی اش ادامه بدهد.



اما منچسترسیتی که به خانه هال سیتی رفته بود، برای کسب سه امتیاز، کمی به دردسر افتاد. آنها ابتدا با گل های سرخیو آگوئرو و ادین ژکو، در همان 11 دقیقه ابتدایی از حریف پیش افتادند اما گل به خودی مانگالا و گل آبل هرناندز، باعث شد تا در دقیقه 32، کار به تساوی کشیده شود؛ نتایجه ای که تا دقیقه 68 پا بر جا بود.



در این دقیقه، بار دیگر ادین ژکو، ستاره بوسنیایی سیتی، در نقش گلزن ظاهر شد و تیمش را پیش انداخت. در فاصله سه دقیقه به پایان بازی، فرانک لمپارد باز هم برای سیتی گل زد تا پیروزی شاگردان پیگرینی قطعی شود. با این پیروزی سیتی 11 امتیازی شد و در رتبه سوم جای گرفت.


منچستریونایتد هم در روزی که با اخراج وین رونی، 30 دقیقه 10 نفره بازی کرد، در نهایت توانست میهمانش وستهام را از پیش رو بردارد.
رونی در دقیقه 5 منچستریونایتد را پیش انداخت و در دقیقه 22، رابین فن پرسی، حساب کار را 2-0 کرد. اما ساخو پیش از پایان نیمه اول، یکی از گلهای خورده وستهام را جبران کرد تا شاگردان سم آلاردایس به کسب نتیجه امیدوار شوند. اما حتی با وجود اخراج رونی هم "چکش ها" نتوانستند به گل برسند تا بازی در نهایت با همان نتیجه 2-1 به پایان برسد.
یونایتدها حالا با 8 امتیاز از 6 دیدار، در رتبه هفتم جای دارند.

برچسب ها اخبار ژيروزي چلسي سيتي و منچستر يونايتد در ليگ , خبر ژيروزي چلسي سيتي و منچستر يونايتد در ليگ , دانلود جديد ترين اخبار ژيروزي چلسي سيتي و منچستر يونايتد در ليگ , اخبار جديد ژيروزي چلسي سيتي و منچستر يونايتد در ليگ , بهترين اخبار ژيروزي چلسي سيتي و منچستر يونايتد در ليگ , سايت اخبار ژيروزي چلسي سيتي و منچستر يونايتد در ليگ , خبر هاي ژيروزي چلسي سيتي و منچستر يونايتد در ليگ , خبر جديد درباره ژيروزي چلسي سيتي و منچستر يونايتد در ليگ , خبر ژيروزي چلسي سيتي و منچستر يونايتد در ليگ , خبر توپ ژيروزي چلسي سيتي و منچستر يونايتد در ليگ , خبر تازه ژيروزي چلسي سيتي و منچستر يونايتد در ليگ , خبر واقعي ژيروزي چلسي سيتي و منچستر يونايتد در ليگ , آخرين اخبار ژيروزي چلسي سيتي و منچستر يونايتد در ليگ , آخرين خبر ژيروزي چلسي سيتي و منچستر يونايتد در ليگ , آخرين خبر درباره ژيروزي چلسي سيتي و منچستر يونايتد در ليگ , واقعه ژيروزي چلسي سيتي و منچستر يونايتد در ليگ , خبر تلخ ژيروزي چلسي سيتي و منچستر يونايتد در ليگ , خبر خوش ژيروزي چلسي سيتي و منچستر يونايتد در ليگ , خبر خنده دار ژيروزي چلسي سيتي و منچستر يونايتد در ليگ , خبر ناراحت کننده ژيروزي چلسي سيتي و منچستر يونايتد در ليگ ,
شنبه 05 مهر 1393 زمان : 23:37 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
مجله کریستال پورتال جامع اینترنتی شامل:اخبار،دانلود،تفریح و سرگرمی،اس ام اس،دنیای مد،موسیقی،فیلم و کارتون،کلیپ،نرم افزار و بازی،آشپزی و تغذیه،کودکان و والدین،فرهنگ و هنر،مذهبی،ورزش،بازار،اسرار خانه داری،سلامت،زناشویی،آرایش و زیبایی،گردشگری،روانشناسی،ابزار وب و طراحی،فروشگاه کریستال،دنیای علم وفن آوری و سایر بخشهای مفید که در اینده اضافه خواهیم کرد
اطلاعات کاربری
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1378
  • کل نظرات : 752
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 12319
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 175
  • بازدید امروز : 1,863
  • باردید دیروز : 1,384
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23,214
  • بازدید ماه : 51,940
  • بازدید سال : 359,527
  • بازدید کلی : 7,212,344

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد